Doskonale sprawdza się do malowania niewielkich elementów (lusterko, czujniki parkowania, zaślepki, itp) oraz do napraw uszkodzeń powłoki lakieru.
Lakier należy nakładać na podkład akrylowy w kolorze zbliżonym do koloru auta (biały, szary lub czerwony), a następnie przykryć lakierem bezbarwnym.
Do samochodu: ALFA ROMEO | Nazwa i KOD Lakieru: 876B NERO CARBONE MET. | Pojemność: 150ML
Zdjęcie poglądowe lakieru, proszę pamiętać że na każdym wyświetlaczu barwy i ich nasycenie może się różnić od orginału
Powierzchnię przeznaczoną do lakierowania należy oczyścić, wyszlifować oraz jeśli to konieczne usunąć resztki starego lakieru lub korozję. Podłoże musi być dokładnie wyczyszczone i odtłuszczone. Ubytki, zarysowania oraz nierówności należy wypełnić szpachlówką, następnie wyrównać naprawianą powierzchnie papierem ściernym o gradacji 400 na sucho. Należy pamiętać, aby zabezpieczyć sąsiadujące elementy najlepiej przy pomocy taśmy i foli lakierniczej. Następnie nałożyć kilka cienkich warstw lakieru podkładowego. Zalecane jest odczekać kilka minut między nakładaniem kolejnych warstw lakieru.
Obszar pomalowany lakierem podkładowym należy pozostawić do wyschnięcia ( do ok. 2 godzin przy 20 stopniach Celsjusza). Następnie wygładzić za pomocą papieru ściernego o gradacji 800 i tu już na mokro.
Należy ponownie oczyścić i odtłuścić naprawiany element. Następnie nanieść kilka cienkich warstw lakieru bazowego (lakier samochodowy), aż do uzyskania barwy najbardziej zbliżonej do oryginalnej warstwy lakieru. Proszę pamiętać, aby zachować kilku minutowe odstępy pomiędzy nakładaniem kolejnych warstw. Zaleca się stosowanie techniki cieniowania w celu zminimalizowania efektu łączenia starego lakieru z nowym.
Po około 30 minutach od położenia ostatniej warstwy lakieru bazowego, proszę nanieść na naprawiany obszar kilka warstw lakieru bezbarwnego. Na sam koniec możemy usunąć elementy maskujące. Po upłynięciu 24 godzin i całkowitym wyschnięciu, powierzchnia jest gotowa i nadaje się do polerowania.
Twoja opinia może być pierwsza.